Tv-tittande är smittande

Vilken härlig dag! Så tänkte nog många av vasaloppsåkarna när de vaknade imorse. De som några timmar senare skulle kämpa sig igenom nio mil av skidåkning. Jag måste säga att jag tycker att vasaloppet är roligt. Dels att sitta och kolla på. Men också för att jag själv tycker om att åka skidor. Att åka tillsammans med tusentals andra åkare måste bli en härlig utmaning och folkfest. Efter att ha suttit och kollat en stund blev jag själv sugen, så nu blir det att ta en tur i skidspåren i det härliga vädret.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är verkligen jätteroligt att läsa om vad du gör och vad som händer hemma! :) Det verkar hända saker hela tiden - inlåsta väskor, bokrea, träning, jobb, Lund, Englandsplanering, filmmys, kompisar.. Underbart skoj att läsa om! Jag håller med om Vasaloppet, det är en mysig tradition som man absolut inte får bryta! Gärna ska den avnjutas tillsammans med en mysig söndagsfrukost - varm choklad, nybakt bröd.. :) Det är i alla fall traditionen i min familj, men i år blev det bara till att lyssna på loppet på webbradio här. Men det är inte illa det! Jag längtar sååå otroligt mycket till den 19 mars då ni kommer! Det är i stort sett det enda jag tänker på just nu! Så skynda er hit! ;) Jag saknar dig, men vi ses ju snart! Många kramar!

2010-03-09 @ 10:53:04
URL: http://stinacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0