Min lördag

Idag har jag varit i Borås och spelat söderspelen, en av de bättre tävlingarna som finns i Sverige. Tyvärr spelas de flesta av sådana tävlingar i cup-spel, vilket betyder att om man åker ut första matchen, är man ute. Tyvärr var det precis vad som hände mig idag. Jag åkte ut mot en som är två år yngre än mig och som jag var på träningsläger i Kina tillsammans med. Inte alls kul! Därför fick jag efter endast 20 minutes speltid vid bordet ta mitt pick och pack, gå och duscha och åka hem. Känns alltid lika tråkigt, när man vet att man kunde vunnit.

Jaja, imorgon väntar en ny tävlingsdag med två andra motståndare, får hoppas att det går bättre då! Skönt att ha nära till en tävling för en gångs skull i alla fall.

Hoppas er kväll blir trevlig!

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0