God morgon!

Idag får det bli ett morgoninlägg. Att vakna upp, pigg och utvilad, utan att bli väckt av en irriterande alarmsignal och ha en ledig fredag framför sig är väldigt härligt! Att kunna sitta länge och äta frukost samtidigt som man läser igenom GP: s alla delar i lugn och ro. Att kunna göra vad man vill. Att kunna sätta sig med en kopp te och läsa en bra bok. Att kunna ta en promenad i vintervädret och njuta av den fina vita snön. Det jag vill komma fram till är hur skönt det är att kunna ta dagen som den kommer, och idag kan man säga är en sådan dag.

Jag skulle egentligen jobbat, men behövde inte eftersom det var för få barn på den avdelningen idag. Så därför har jag en ledig fredag. Nu på förmiddagen ska jag nog ta mig in till stan och handla lite och i eftermiddag ska jag och en kompis åka och hälsa på en annan kompis i Falköping och där blir det myskväll med Ben & Jerrys! Ska bli riktigt trevligt! Imorgon och på söndag väntar tävling i Borås.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0