En bra kväll med bra människor

Jag tänkte berätta lite om gårdagskvällen. För det var verkligen så himla trevligt! Som jag tidigare berättat träffas jag, Sara och Kristin varje vecka och lagar mat och har det trevligt. Lite som i serien Halv 8 hos mig som ni säkert sett någon gång. Till skillnad från tv-serien sätter vi inga betyg på det vi lagar och vi känner varandra väldigt mycket bättre än vad de i serien gör. Detta inlägg blir nog lite av ett hyllningsinlägg till mina kära vänner Sara och Kristin, men jag är så himla glad att jag har er. Pingisen har fört oss samman och vi har gjort så många roliga, galna, pinsamma, flummiga och spännande saker ihop.

I alla fall. Denna veckan var det dags att träffas i Saras lilla lya. Det som stod på menyn var Stekt Lax i kokosnötsås med lyxsallad. Kristin kom med förslaget till denna maträtt och det blev så himla gott! Njöt av varje tugga! Nästa vecka ska vi vara hos mig, så då har jag en del press på mig om jag ska toppa denna veckans mat. Får se vad det kan bli för något gott...

Några bilder som sammanfattar kvällen...


Den underbara maten!


De underbara vännerna Sara och Kristin. Jag är så glad att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0