Bra läsning..

Idag var det skönt att vakna utan klocka, till skillnad från både i lördags och söndags. Min dag har sett ut så här. Jag gick upp, åt frukost, läste tidning, satte mig lite vid datorn och fixade lite allt möjligt, ringde ev sommarjobb och sedan satte jag mig och läste boken Snabba Cash av Jens Lapidus. Det finns få grejer som är lika sköna som att sätta sig ned i soffan med en bra och spännande bok. Gärna med en filt och en kopp te bredvid sig. Har tänkt läsa denna bok väldigt länge, trots att det inte kändes riktigt som min genre, men nu har det äntligen blivit av. Fördes med i bokens spännande berättelse och plötsligt var klockan redan 13!

Gjorde iordning mat och snart ska jag bege mig till jobbet. Inte många timmar idag, men alltid något! Ikväll får vi se vad som händer. Jag, Kristin och Sara brukar ju ha MatMåndag, en ganska nystartad aktivitet då vi lagar mat, snackar och bara umgås. Mycket trevligt! Men tyvärr jobbade Krstin sent idag, så antagligen blir det flyttat till onsdag. Jag får med andra ord förgylla min måndagskväll på något annat sätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0