I'm back!

Hör och häpna! Jag är tillbaka som bloggare igen efter ett halvårs uppehåll. Kan erkänna att jag skäms lite faktiskt, men jag kan, utan att ljuga, säga att jag haft ganska fullt upp. Det är otroligt vad mycket jag hunnit med dessa sex månader sedan juni förra året. Jag har varit i Kina på träningsläger, jobbat på två olika sommarjobb, haft en underbar sommar med ett härligt gäng, börjat på en folkhögskola (och hoppat av), spelat i elitserien, tränat stenhårt, jobbat som vikarie på skolor, varit i Uganda och Kenya med mera. När man tänker tillbaka har nog 2009 varit det mest innehållsrika året i mitt liv tror jag. Det har varit fullt av spännande, roliga, lärorika och blandade händelser. Och förutom alla de stora grejerna har såklart massa småsaker hänt också.

Men, jag kan ju inte börja min blogg-come-back med att bli allt för nostalgisk. Jag har nog faktiskt saknat bloggandet lite. Det är rätt skönt att skriva av sig lite och tanken är att jag ska skriva om vad som händer i mitt liv nu. Jag hoppas ni läsare som är tillbaka uppskattar det! :)

Nu ska jag nog krypa ned i sängen, ska bli skönt med sovmorgon imorgon. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0