OS

Då var den stora tävlingen igång igen, nämligen OS. Den turnering då alla, även de minst idrottintresserade kastar en blick eller två på teven. Vissa sitter bänkade hela dagen, andra klagar på dem som gör det. Men, i alla fall måste jag säga att jag tycker OS är lite av en folkfest. En tävling med prestige och glädje. En tävling som slår alla andra turneringar. Tycker faktiskt det kan vara ganska kul att kolla en stund, speciellt i år när vi har så många svenskar med i tävlingarna. Idag har jag med spänning följt sprinten och den alpina finalen. Men jag orkar inte sitta uppe natten lång som vissa. "Det är ju en dag imorgon också" som man brukar säga.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0