Hatar teknikproblem!

Jag blir så trött. Min bärbara dator har krånglat ända sedan jag fick den i början av februari. Det trådlösa Internet fungerar nämligen inte. Eller jo, om man har en lång sladd som man alltid snubblar på från mitt rum, genom hallen och in till ett annat rum. Men grejen med en bärbar dator är ju att man ska slippa alla dessa sladdar. Jag har försökt att lösa detta problem i många veckor nu. Jag har ringt eller mailat alla tänkbara supporter. Telia, zyxel och acer men ingen tycks kunna lösa mitt problem. Till slut tog pappa med den till en datakille på hans jobb som sa att han hade löst problemet men när jag fick tillbaka datorn idag kunde jag ändå inte ansluta! Ååååhh, jag är så trött på teknik som inte fungerar! För att protestera mot min dator stänger jag av den här och nu och tar istället en promenad! God natt!



Kommentarer
Postat av: Elin

Tekniken är underbar då den fungerar men då den inte gör det är det fruktansvärd och bara irriterande. Hur är allt med dig?

2010-02-24 @ 15:33:34
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0