Första inlägget från nya datorn

Detta inlägg är faktiskt det första från min nya dator! Nu tror alla att jag köpt en supersnygg Mac eller något i den stilen, men så är det faktiskt inte..! Jag har nämligen bara tagit över Anders bärbara dator eftersom han ändå skulle köpa en ny, så då passade det bra. Har varit en del strul med att få igång Internet på denna datorn, och kan väl erkänna att jag och teknik inte är som klippt och skurna för varandra...

För att berätta om helgen i korthet kan jag säga elitseriematch, utgång och bio. I lördags var vi i Bengtsfors och spelade två elitseriematcher. Gick tyvärr inte alls bra, så nu är det bara att ladda för fullt till sista sammandraget som är i Ulricehamn näst-nästa lördag. Kom gärna och kolla!! På lördag kväll åt vi först thai-mat och sen åkte vi till Elin på kvällen som hade förfest. Var kul att träffa henne igen! Var där en stund och hade allmänt trevligt.

På söndagen skjusade jag Hanna till flygplatsen och sen blev det bio i Borås eftersom vi hade två biobiljetter som skulle användas innan måndagen. Så först blev det en fika på tant grön och sen såg vi Avatar, en mycket välgjord och häftig film måste jag säga.

Idag har jag varit ledig vilket var väldigt skönt. Åt frukost i lugn och ro, såg systrar i jeans 2, fixade med datorn, fikade på stan, var på arbetsförmedlingen (lika nedlåtande personal som vanligt!) och tog en sväng till biblioteket. Ingen träning ikväll dock, eftersom jag känner mig rätt förkyld. Måste liksom andas med munnen för att jag är så täpt och det känns som min näsa aldrig slutar rinna!

Nej, nu ska jag nog fixa den sista redovisningen för Uganda/Kenyaresan, sånt där som man alltid skjuter upp av någon anledning... Kan det vara för att man inte vill se en sån fantastisk resa som "avslutad"?

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj! Kul att se ny design. Bli frisk!!!

2010-02-09 @ 21:13:06
URL: http://balansa.blogg.se/
Postat av: Stina

Härligt att läsa om vad som händer i ditt liv och det verkar som att du har fullt upp, men trivs med det, vilket gör mig väldigt glad att höra! Jag tycker att du verkar ha det toppenbra i alla fall, även om inte matcherna alltid går som man vill.. Bättre lycka nästa gång! Håller med ovanstående - snygg design! Kram!

2010-02-14 @ 17:46:04
URL: http://stinacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0