Elitserie, besvikelse, flummig kväll, hemsk film och snökaos

Orden i dagens rubrik sammanfattar denna helgen på ett bra sätt tycker jag. Den har varit ganska fullspäckad om man tänker efter.

Till att börja med spelade vi igår de sista matcherna i elitserien. Vi mötte två lag, Ljungsbro och Storfors. I första matchen leder vi med 4-1 och tappar, förlorar sedan med 6-4. Sådant ska verkligen inte hända!! Tyngre än tyngst alltså! Andra matchen blev också förlust tyvärr så vi slutade som sexa i tabellen. En stor besvikelse eftersom vi lika gärna kunde kommit femma och sluppit kvalspelet.

Efter en del depp bestämde vi oss för att gå ut och äta på kina. Vi var ju tvugna att, trots två försluster, avsluta denna säsongen på ett bra sätt. Så vi fem tjejer i laget hade en trevlig middag med mycket flum och skratt. Sedan åkte vi hem till mig och kollade film och pratade. Har varit kul att spela i elitserien, mycket roligare än division ett även om det varit tufft.

Idag blev det sovmorgon och sedan skjutsade jag Hanna och Jeanette till landvetter. Efter det blev det återigen film när jag kom hem. Fräls oss ifrån ondo hette den. En väldigt tragisk och hemsk film utan något riktigt budskap, så den rekomenderar jag inte att ni ser.

Det har varit snökaos i helgen också som nog alla vet vid det här laget. Har nog knappt sett så här mycket snö innan. Helt otroligt!

Avslutar detta inlägg med en bild på delar av laget. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0