Bokrea, englandplanering, jobb och träning

Vissa dagar känns det inte som man gör någonting. Andra dagar har man gjort massor och man undrar hur man hunnit med allt. Denna dagen tillhör definitivt kategori två.

Först tog jag och mamma en promenad in till stan klockan 7 imorse för att kika lite på bokrean. Alltid lika kul att gå på den. För min del blev bara två böcker köpta (Buffe! och en bok om hur man tolkar kroppsspråk), men det är ändå en viss känsla att gå runt och kika på och bläddra i nya fina böcker. Sedan gick jag hem till Sara en stund och vi kollade på lite olika alternativ på boende i London när vi ska dit i mars. Hittade några tänkbara och när vi satt där och planerade insåg jag att jag verkligen ser fram emot denna resa till England. Vi ska hälsa på våra kära vänner Stina, Emma och Beatrice. Hoppas på en rolig och innehållsrik vecka!

Efter en stunds planerande gick vi ned till hallen och körde ett träningspass eftersom hallarna äntligen hade öppnats idag. Sedan hem och jobba i tre timmar och till sist träning på kvällen igen.

Nu är jag trött, inte så konstigt med tanke på dagens alla aktiviteter. Ska läsa lite i min bok nu och sedan tror jag att jag somnar bums! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0