Vår!

Vilken härlig dag, säger jag bara. När jag vaknade upp imorse kände jag verkligen att det var vår. Jag gick ut en liten stund efter frukosten för jag skulle gå bort och slänga lite sopor med mamma. Och vad möts jag av? Vår vår vår. Det var jättesoligt och inte alls kallt som det har varit de andra dagarna denna veckan. Underbart! 

Våren gör verkligen mig glad och alla andra också för den delen. Det märks på många, när vårsolen skiner, lyser också de upp. Idag ska Sara komma hit snart och vi ska planera lite inför morgondagens läger. Vi ska vara tränare för ett gäng tjejer här i Ulricehamn. Jag hoppas det går bra. I kväll kommer Stina hit och det blir antagligen myskväll med film/spel.

Nu ska jag nog bege mig ut i vårsolen och njuta lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0