Trött i benen!

Jag är nyss hemkommen från träningen och sitter här och orkar knappt göra någonting. Känns som mina ben ska vika sig! Tränade först i ca en och en halv timme och avslutade sedan med en halvtimmes löpning. Jag tror att mina spagettiben har två anledningar till att de är i sitt ovanligt trötta tillstånd just nu: 1. Jag är ingen supervan löpare. 2. Jag hade träningsvärk sedan simningen igår. Men bra känns det nu i alla fall. är rätt nöjd över att vi ens gav oss ut. Det var halkigt och 2 minusgrader. Inga perfekta förutsättningar alltså, men det gick bra i alla fall.

Känns bra att fysträna en del nu, ska nämligen börja med ett träningsarbete på idrotten snart. Då ska jag nog välja kondition så på fredag ställs allt på sin spets: Vi ska ha ett bip test och enligt Josefine ska det vara grymt jobbigt. Spring tills nu spyr ungefär. Men det kanske var att ta i lite.

Nu ska jag gå och dricka lite te. Fryser jämt i detta vinterklimat! Sedan blir det sova! Ska njuta av hur skönt det faktiskt är att bara ligga still ibland. Haha!

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du aldrig sprungit beep-test? då har du något att se fram emot!! ;(

2009-03-12 @ 17:44:31
Postat av: Karin

det var jag som sände förra

2009-03-12 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0