Söndag

Och så var det söndag igen. Söndagar som alltid har en förmåga att vara väldigt lugna och sköna. Alla andra veckans dagar går så snabbt för det alltid något på gång, men söndagar är något speciellt, de är sköna helt enkelt!
Men, man får inte glömma snart-är-det-måndag-ångesten som alltid kommer smygande på kvällen. Att veta att det inte är många timmar kvar tills det är måndag och skola igen känns ibland lite segt. Men fortfarande är det ju många timmar kvar så jag ska njuta!

Idag har vi varit i Lidköping och spelat serie (pingis) i div. 1 på förmiddagen. Gick upp halv 6 imorse, för det började 9 så börjar bli lite trött nu. När man går upp så tidigt hinner man dock med väldigt mycket på en dag jämfört med om man sover till typ 11 (logiskt). Man kan i alla fall inte klaga på att man inte utnyttjat dagen tillräckligt... Det gick väldigt bra i Lidköping faktiskt, både idag och igår. Plockade totalt 8 poäng vilket i pingisspråk betyder att vårat lag vann alla fyra matcher. Jag är väldigt nöjd med mitt spel, vann mina matcher, så det kändes som en bra uppladdning inför SM nästa helg!

Nu ska jag ta det lugnt en stund och även plugga lite projektbarete (måste) och sedan bär det kanske av till Kristins nya lägenhet för att kolla lite film. Får se om det finns tid och ork :)

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0