Shoppingen avklarad

Idag har jag varit i Borås och shoppat lite grann. Det var väldigt längesedan så det var skoj! Huvudsyftet med besöket var att hitta något att ha på spexfotot på tisdag. Jag lyckades uppfylla det hyffsat bra tycker jag. Hittade ett par svarta pumps (alltid gångbart) och ett långt svart linne. Men, jag hittade inte bara ett par skor - utan två! Inte alls likt mig. Haha, har alltid megasvårt för att hitta skor jag tycker om. Men efter en lång tids tänkade och beslutsångest bestämde jag mig för att köpa båda. De andra var vita ballerinaskor typ. :)

Ser fram emot kvällen. Josefine och Sara kommer hit och vi ska ha fondue-kväll! Ska även kolla lite på melodifestivalen och se om det är något att ha. Sedan ev utgång, beror på vad vi känner för.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kan heller inte hitta skor. Hur svårt som helst men kul att du hittade två par!!

2009-03-15 @ 15:37:12
URL: http://karinhenkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0