Im back!

Var ett tag sen jag uppdaterade nu, men ska försöka bättra mig. :) Vet inte riktigt varför det inte har blivit av, kan bero på att jag inte har orkat. Plus att jag har haft ganska fullt upp. Måndagseftermiddagen spenderade jag i Simhallen. Jag har gjort det till en vana att gå dit på måndagar eftersom vi håller på med ett träningsarbete nu. Och om man ska nå ett resultat måste man ju kämpa lite. 

På tIsdagen var det spexfoto till klassboken och årsboken i skolan vilket var väldigt kul!! Jag var utklädd till en i charlies änglar till klassboken och var ballettdansös i årsboken. Exempel på andra var: dykare, detektiv, jesus, nunna, bondbrud, slav med mera. Det blev mycket skratt och det ska bli jättekul att se bilderna sen :)

Igår var en ganska vanlig dag. Var tränare för en barngrupp på eftermiddagen tillsammans med Kristin och det var megajobbigt!! De skrek genom hela träningen och lyssnade inte alls på vad vi sa. Var därför helt slut när jag kom hem på kvällen och somnade som en stock.

Nu ska jag nog försöka skriva något på internationell-ekonomi-uppgiften.

So long!

 

Bilder från spexet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0