Helg är gött!

Jag kan verkligen inte få nog av den härliga känslan att det är fredag ibland! Det är så himla skönt för att man har hela helgen framför sig.

Sedan jag kom hem kl halv 4 har jag bara slappat. Jag satte mig och kollade lite på tv och packade upp väskan med mera. Gick runt och chillade helt enkelt! Sedan åkte jag och handlade med mamma och nu sitter jag här och är inte överdrivet aktiv direkt. Man kan verkligen behöva sådana här dagar. Speciellt när man går i trean och läxor, prov och inlämningar regnar över en ständigt. Men nedräkningen till studenten pågår ständigt, det ska bli så himla kul!!

Resten av kvällen (oj klockan är snart 8 redan) ska jag äta god mat, tror vi skulle laga kycklingfajitas. Lät väldigt smaskigt tyckte jag! Sedan ska jag åka iväg till pingst med Sara och Bea tydligen. Spontant och bra!

Innebandyn imorgon blir det inget med. Lika bra det, tror det bilr att vi åker till Borås och shoppar lite istället. Måste hitta kläder att ha på mig på spexet nästa vecka. Ska vara Natalie i charlies änglar. haha, får se hur bra jag lyckas med den utstyrseln! :D På lördag kväll skulle det varit klassfest men det blir tyvärr inget med det för vi hittade ingen lokal.. Kanske blir utgång ändå. Det var visst några som var lite sugna... :)




Charlies änglar (natalie i mitten) Visst är vi lika?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0