Fredag

Oj vilken fredag! Jag har hunnit med mycket och ändå är klockan inte ens ett. Jag gick upp halv 7, åt frukost, gjorde mig iordning och åkte iväg till skolan. Första lektionen som stod på schemat var idrott. Ett av de ämnen jag personligen tycker bäst om. Men idrotten idag var inte att leka med - vi hade beep-test. Det talar väl för sig själv! För er som inte vet vad det är är det ett riktigt jobbigt konditionstest då man springer mellan två koner och ökar hastigheten för varje nivå man uppnår. Till slut springer man så snabbt man kan (jämför känslan med att vara jagad) och man ska springa så länge man bara orkar. Jag sprang nog i ca 10 minuter och klarade ungefär 9 nivåer. Det kanske inte låter så mycket, men jag var helt DÖD efteråt! Äckligt trött!

Därefter skulle jag duscha och skynda iväg till nästa lektion. Var lite avundsjuk på Sara som inte hade någon mer lektion och kunde gå hem. (Du har det så gött Sara!!) Jag kämpade mig istället genom ett prov i marknadsföring och det var ganska svårt faktiskt. Svårare än jag trodde. Men, hoppas det gick okej. Sista lektionen för dagen var organisation och ledarskap som inte är särskilt kul det heller. Men, man orkar ändå, för man vet att det är fredag! :P

Sedan kom Mikaela och frågade mig om jag ville vara med på en innebandy-cup imorgon. Det är några som har det som projektarbete. Lät kul, men var inställd på en ledig lördag alernativt en shoppinglördag med Sara i Borås. Får se hur jag gör...

Nu ska jag skriva klart ett grovplaneringen till idrottsarbetet och sen ska jag åka hem och njuta av att det är fredag och helg :)

Kommentarer
Postat av: Sara som inte alls har det slappt

Linnéa, du tror jag har så lätt ;). Du skulle inte överleva en dag i mina skor :P.



Biptesten var otroligt jobbigt men jag tycker du var duktig.

2009-03-13 @ 19:00:32
URL: http://ungdomar.se/blogg.php?user_id=157545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0