37 dagar kvar i skolan!

Nu var det söndag igen.. Jag vet att jag skrivit dessa ord förut, men TIDEN GÅR SÅ SNABBT! Jag satt precis och kollade i min almanacka hur min kommande vecka kommer se ut. Då blev jag lite sugen på att räkna hur många dagar det är kvar till studentveckan - och jag trodde inte mina ögon, det är bara 37 skoldagar kvar! Det är ju inte alls mycket! Det känns helt galet. I och för sig är inte sista veckan inräknat i dessa 37 dagar, men den veckan kommer ju inte direkt kännas som en vanlig skolvecka:

Vett och etikettdag - måndag
Bal - tisdag
Studentkampen - onsdag
Studentmiddag - torsdag
STUDENTEN :D - fredag.

Denna planeringen har det i alla fall varit tidigare, antar att det är samma i år. Ju mer man tänker på studenten desto mer ser man fram emot den. Hoppas att det blir en härlig dag! Samtidigt inser man mer och mer för varje dag som går att skolan faktiskt är slut snart, väldigt snart. Det känns väldigt underligt måste jag säga. Tänk tex. dagen efter studenten när man vaknar upp "Jaha, nu var 13 års skola slut, vad händer idag...?" hmmm, skum känsla...

Jaja, nog talat om studenten. Det är ju trots allt några månader kvar tills man springer ut på trappan (IIIHH!!!). Än finns det många inlämningar och prov kvar. Har matte C-prov på tisdag och ledarskapsprov på fredag. Och inte minst projektarbetet som hela tiden hänger över en. Det känns ändå helt ok nu när man har ett mål, man vet att det inte är så långt kvar till studenten och orkar därför kämpa!

Helgen har varit bra. Igår var jag på härligt humör hela dagen, det var ju vår!! Underbart! Sara var här, vi fikade och planerade ett träningsläger. Sedan kollade jag på film på kvällen med Stina. Broken english hette den och var helt okej. Idag har jag varit tränare på ett tjejläger. Tycker det gick väldigt bra! Det som är kvar av kvällen kommer nog bestå av matte!


Matte C är inte det lättaste!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad jag längtar till Studenten!

2009-03-22 @ 20:57:55
Postat av: Karin

På tisdag är det vi ska bli filmade. tv4 jönköping. Tydligen ska Sportspegeln göra ett repotage ifrån Storfors, riktigt kul med pingis i media!



Gud vad snart ni tar STUDENTEN!!! Riktigt gött.. längtar sååå...

2009-03-23 @ 08:31:06
URL: http://karinhenkesson.blogg.se/
Postat av: Karin

På tisdag ska de göra ett repotage. tv4 jönköping. Tydligen ska Sportspegeln göra ett om Storfors. Kul med pingis i media!



Gud vad snart ni tar STUDENTEN!!! Riktigt gött... Längtar sååå...

2009-03-23 @ 08:33:05
URL: http://karinhenkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0