Nu är väntan över!

Halloj alla glada som väntat på mig i bloggvärlden!

Nu har jag äntligen skaffat mig en blogg. Det var verkligen på tiden. Jag har pratat om att skaffa en hur länge som helst, men det har aldrig riktigt blivit av. Det är väl så när man har fullt upp. För just nu känns det verkligen som jag har fullt upp. Veckorna går så snabbt att det bara känns som att det är måndag och fredag och studenten närmar sig med stormsteg. Jag fattar fortfarande inte att vi bara har ca 12 veckor kvar till studenten!! AAAAHH! 12 veckors kan tyckas vara en lång tid, men jag lovar, som samhällsstuderande 18-åring, är det väldigt lite. Men nu ska jag inte tråka ut dig som faktiskt letat dig hit till min blogg med att skriva om en massa tiden-går-så-fort-nuförtidden-prat.

Jag har aldrig bloggat tidigare, men brukar tycka om att skriva, så jag hoppas kunna förmedla mina tankar om vad som händer i mitt liv och vad som intresserar mig. Ska försöka hålla er uppdaterade om mitt liv genom att skriva så ofta jag kan, men får se hur det blir.
Det blir inte alltid som man tänkt sig, men det löser sig alltid på något sätt.... Det är mitt motto! :)

Hej så länge
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Woho, Linnéa har hittat ut till bloggdjungeln, spännande.. :)

2009-02-26 @ 21:29:20
URL: http://ungdomar.se/blogg.php?user_id=157545
Postat av: Elin

Trevligt att du hittat hit Linnéa! =)

2009-03-02 @ 13:15:46
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0