Mycket att stå i

Det är så himla skönt att det är påsklov!! Igår till exempel slappade jag typ hela dagen och idag sov jag till 10! Resten av lovet är det dock ganska mycket att göra. Kan ju skriva upp en lista så kanske ni förstår:

Jag bör innan lovet är slut:
1. Skrivia klart projektarbetet tillsammans med Sara. Det ska vara inlämnat på onsdagen efter lovet. (Hjälp!) Vi har en ganska hård (men bra) lärare och satsar högt så det finns en hel del tid att lägga på det.
2. Konditionsträna eftersom det är näst sista veckan på träningsarbetet. Men jag har tyvärr inte kunnat för att jag är förkyld. Tråkigt!!
3. Bestämma mig om högskola/universitet/folkhögskola. För er som inte vet hur det ligger till funderar jag på att anmäla mig till någon kurs nu till hösten. Är nämligen inte så säker på att jag får något jobb och då kan det vara bra att i alla fall ha något. Därmed kan man säga att jag också ska ha bestämt mig lite om min framtid. :S
4. Försöka få ett jobb vore ju alltid bra.
5. Fixa grejer till bal och student vore också bra.
6. Städa mitt rum, det ser värre ut än på länge.
7. Hinna njuta av lovet!!!

Lovet har hittills varit bra. Ikväll ska jag förresten till Kristin och det blir matlagning och mys! :D Vi ska laga indisk mat: tikka masala och naanbröd, ska bli supergott!!! :D Imorgon ska jag nog fika med Stina och Elin och på torsdag ska vi åka till Visingsö och hälsa på farfar + kusinerna. Till helgen sen ska jag eventuellt på Tre dagar med Kristin och sen är lovet typ slut. Eller i och för sig är vi lediga måndag och tisdag också, men då blir det projektarbete så det ryker om det!

So long!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vaaaaaaa! Ska ni laga tikka masala.. utan mig? Bara ni inte pratar massa Ugandaminnen också! Då får ni på nöten!



Jag vill också ha tikka masala och naanbröd.. Det enda jag får är ett kallt hus och blodpudding.. ;)



avundsjuk

2009-04-07 @ 20:07:28
URL: http://ungdomar.se/blogg.php?user_id=157545
Postat av: Karin

Usch men vet verkligen inte vad man ska plugga :( Har du några tankar än???

2009-04-09 @ 14:19:50
URL: http://henkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0