Marknadsföring

Håller på att plugga inför provet i marknadsföring som är imorgon. Har inte kommit så jättelångt, men det mesta känns ganska logiskt och sånt gillar jag, när man förstår varför saker fungerar som de gör. :) Hela plugga-processen blir liksom mycket enklare och roligare då än om man tex håller på med någon obegriplig matte-formel. Provet handlar om design, Sales Promotion och liknande och är faktiskt något jag kan tänka mig att göra i framtiden. Verkar kul! På tal om framtiden, det är bara 15 skoldagar kvar för min del nu. Sedan är det dags för studentveckan och den kommer bli så kul!!

Nej, nu ska jag försöka återgå till pluggandet, sedan väntar träning...


Kommentarer
Postat av: Karin

Fuskisar! men ni tog nog de flesta när ni åkte till Uganda. Japp, jag skickar in lappen imorgon. Alltså till Gbg tror ja det var.

2009-04-28 @ 18:06:13
URL: http://karinhenkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0