Konsten att göra det man inte tänkt sig

Jag har kommit på en sak jag är väldigt bra på: Att skjuta upp saker som jag inte orkar med eller vill göra. Idag till exempel hade jag tänkt ägna eftermiddagen/kvällen åt att plugga projketarbete eftersom det ska vara klart väldigt snart. Jag kom nämligen hem från att ha varit i Jönköping och shoppat vid halv 5 ungefär. Jag var där med Stina och letade kläder och skor till student och det var en mycket trevligt tur. :)

Optimist som jag är tänkte jag att jag skulle börja plugga vid 5 och få några sidor skrivna på rapporten, men hur mycket har jag gjort sedan dess? Hm, inte många rader... och det har gått 2 och en halv timma! Har istället "råkat" göra andra grejer som att pratat i telefon, gått in mina nya skor, kollat grejer på Internet med mera. Jag fattar inte varför det alltid blir så!!

Jaja, är i alla fall skönt att det är lov ett tag till..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0