Helgen

Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Kan berätta lite om helgen. På fredagen firade jag och Sara att det var lov med en glass på bryggan, aldrig fel. Det var hur skönt väder som helst och jag kan inte säga att det kändes något annat än bra när man hade hela lovet framför sig!

På kvällen kände jag mig helt slukörd. Veckan med allt plugg hade satt sina spår. Blev ändå lite piggare efter ett tag så åkte in till Café vardagsrummet lite senare och träffade Kristin. Var dock inte där så länge eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen. Spelade nämligen det sista seriesammandraget i Sim och Sporthallen både lördag och söndag. Det är inte så ofta man spelar på hemmaplan. Resultatet blev bra, vi vann två matcher och spelade en oavgjord och personligen är jag väldigt nöjd med säsongen. Laget har inte sett ut som det var tänkt, utan yngre tjejer har fått spela. Med tanke på det är det väldigt bra att bli tvåa. Så det kändes gött! Blev sedan intervjuad av radio. haha.

Eftersom det var så himla fint väder på lördagen kände vi oss sugna på att sitta ute på kvällen. Därför satte jag mig på bryggan (än en gång) med solnedgången, tre vänner och en glass som sällskap. Kan det bli bättre?

Idag, första dagen på lovet har jag inte några direkta planer. Det är ganska ovanligt för mig, men det känns skönt också. Tror jag ska ta en promenad i det soliga vädret. Det känns verkligen att våren är här. På torsdag ska det till och med bli 18 grader sägs det. Underbart!


Vårt lag denna säsongen


Solnedgång under lördagskvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0