Fredag

Det har varit dåligt med uppdatering nu, men jag ska försöka bättra mig!

Idag är det fredag, klockan är ca 10 och jag har redan slutat skolan. Riktigt gött! Har "bara" haft mitt sluttest på idrotten imorse och sen slutade jag. :D Testet gick sådär. Skillnaden mellan starttestet och sluttestet blev ca 3 ml/kg kroppsvikt. Vad det betyder vet jag inte riktigt men det är i alla fall en förbättring vilket känns skönt. Hade hoppats på ännu lite bättre men men. Gött att det är färdigt nu i alla fall!

Resten av dagen kommer bli ganska lugn gissar jag. Behöver verkligen en slapp-dag med tanke på hur veckan har varit. En massa projektarbete har tröttat ut mig! Men nu är det inlämnat. Wiiiiieee! :) Sen har jag även anmält till högskolan, igår klockan 10 närmare bestämt. Typiskt mig att alltid vara ute i sista minuten. Haha. Blev två psykologikurser i Jönköping, men är inte alls säker på att jag kommer gå dem.

Imorgon åker jag och Sara till Malmö för att träffa några inblandade i Uganda-projektet. Ska bli spännande! Inget man gör varje dag direkt.. :)

So long!


Kommentarer
Postat av: Karin

Den 12 juni, exakt en vecka innan kina!!! Ni tar tidigt va? när är er?

2009-04-17 @ 18:25:42
URL: http://karinhenkesson.blogg.se/
Postat av: Karin

Ok 29 jag skriver upp! Ska kolla med Emma!

2009-04-19 @ 09:55:27
URL: http://karinhenkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0