En ovanligt krävande onsdag

Idag har jag skrivit uppsats i svenska B. Jag skrev en artikel om olika miljömärkningar och det tog sammanlagt typ 5 timmar! Puh, var ganska trött när jag gick därifrån kan jag säga. Det värsta var att jag kom på ett fel jag hade gjort i instruktionerna när det var typ 45 minuters skrivtid kvar. Tror (och hoppas) att jag ordnade upp det bra till slut ändå. Det var sista svenskauppsatsen på gymnasiet. Grymt skönt!

Tio minuter senare skulle jag befinna mig i stenbocks pingishall för träning. Det var inte vilken träning som helst idag kan jag lova. Haha, jag och Sara fick spela matcher mot ett tio-tal gubbar i 70-års-åldern! Inte varje dag man gör det kan jag lova. :P

Därefter skulle jag vara tränare för pingisskolan i två timmar. Men barnen var som tur var ganska lugna idag så det gick ändå helt okej.

Nu borde jag plugga till provet i internationell ekeonomi tills imorgon, men har ingen vidare ork känner jag. Kan konstatera att det har varit en ovanligt krävande onsdag! Börjar dock inte förrän 3 imorgon, så då finns tid för lite plugg. Snart är det påsklov och det ska bli SÅ skönt! :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Fuskis jag vill nämligen ha min nu!!! Fatta hur kul det ska bli i Kina!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-02 @ 15:10:47
URL: http://karinhenkesson.blogg.se/
Postat av: Me :P

The last essay in English?! That's not good! English is the best :P



xxx

2009-04-02 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0