En bra dag!

Denna dagen har varit mycket innehållsrik och bra! Dagen började med träning på morgonen. Sedan åkte jag till Lidl för att kolla med jobb. De hade inte bestämt än, så det finns fortfarande möjlighet!

Hade sedan två lektioner i skolan och ett utvecklingssamtal. När skoldagen började gå mot sitt slut hände en sak som gjorde mig väldigt glad. Jag och Sara hade fått mail från vår handledare angående vårt projektarbete. Och vi kunde inte tro våra ögon! Hon berömde oss något otroligt och skrev att det var bland det bästa hon läst. Helt otroligt! Kändes väldigt skönt med tanke på hur vi slitit med det. Wiiiieee! Det var med stora leenden vi lämnade skolan kan jag lova!

Sedan när jag kom hem skulle jag ringa ett ev. sommarjobb som hört av sig på min mobil. Men det visade sig att de hade hört med en annan tjej bara för att jag inte ringde tidigare. Hrm, sånt blir man sur på, men det var tydligen inte helt säkert än. Ska jag även träffa några på fredag så jag hoppas att det ialla fall ska vara någon som nappar. Det är otroligt svårt att få sommarjobb i år, jag har nu sökt ett 20-tal och inte hört från alls många. :/ Hoppas verkligen att jag får ett!

På eftermiddagen slappade jag lite genom att kolla på Bridget Jones. Är så himla skönt att bara sätta sig ner och leva in i filmers fantastiska värld :P

Sedan var det träning igen på kvällen och Karin från Taberg var med oss, vilket gjorde träningen lite extra rolig.

Nu är det nog dags att sussilura!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0